Wejścia

sobota, 17 lutego 2018

Srebro koloidalne? Co to takiego?


Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją, na którą wiem, że wiele osób czeka z niecierpliwością!
Mianowicie chodzi o ... Srebro koloidalne z firmy Alter Medica!

Co to właściwie jest? Jest to tonik, który nadaje się do każdego typu skóry. Czy jest to w takim razie produkt idealny? Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii, to zapraszam do dalszej części postu :)

Tonik znajduje się w dużej, szklanej, ciemnej butelce, która niestety jest dosyć ciężka (dla mnie jest to minus, bo często jeżdżę między Żywcem a Katowicami).


Na opakowaniu możemy znaleźć takie informacje:
"Tonik z zawartością najwyższej jakości srebra koloidalnego, do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Stosowany regularnie niweluje dolegliwości dermatologiczne.
Działanie:
- oczyszcza i reguluje wydzielanie sebum,
- ogranicza przetłuszczanie skóry trądzikowej oraz powstawanie zaskórników i wyprysków,
- delikatnie matuje i odświeża,
- łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry wrażliwej,
- pielęgnuje i pomaga zachować właściwą kondycję skóry normalnej.
Efekt: czysta, świeża, zmatowiona skóra o zdrowym kolorycie.
Tonik nie powinien być stosowany przez osoby uczulone na srebro. "

Ja mam skórę mieszaną, ze skłonnością do przetłuszczającego się czoła, oraz do lekko przesuszonych policzków i okolic nosa.
Srebra używam dwa razy dziennie od dłuższego już czasu, około dwóch-trzech miesięcy.
Używam srebra rano i wieczorem po umyciu twarzy żelem myjącym (o mojej codziennej pielęgnacji pisałam tutaj-klik)  , aby przywrócić odpowiednie pH skóry.
  
Początkowo produkt aplikowałam wacikiem lekko go wklepując, teraz część przelałam sobie do opakowania z atomizerem, które jest zdecydowanie bardziej poręczne.
Po aplikacji czekam około 30 sekund, a później nakładam krem na dzień lub na noc w zależności od pory dnia.
Czy i jakie zauważyłam działanie srebra koloidalnego?

Zdecydowanie widzę poprawę kondycji mojej skóry!
- Czoło już aż tak bardzo się nie przetłuszcza, aby było matowe przez długie godziny wystarczy mi najzwyklejszy puder drogeryjny, który kiedyś nie dawał rady. :)

- Podrażnienia w okolicach nosa (od ciągłego kataru) niemal całkowicie zniknęły! skóra jest tam nawilżona i nie borykam się już z ciągłymi odstającymi mini skórkami.
- dodatkowo zauważyłam, że w okolicach nosa dużo mniej pojawią się malutkich wągrów, z którymi nie potrafiłam sobie kiedyś poradzić (częściowo myślę, że jest to spowodowane regularnym używaniem żelu myjącego i peelingu twarzy)
- kiedy pojawi mi się jakaś krostka, to kilka razy w ciągu dnia smaruję ją srebrem i na drugi dzień jest zdecydowanie mniejsza


Srebro przetestowałam też na moim chłopaku, który efekty jego działania zauważył już po dwóch(!) aplikacjach! Często powstawało u niego podrażnienie po goleniu(czerwone plamki) które teraz ustało niemal całkowicie!

Srebro poza tymi zaletami o których pisze producent ma także właściwości odkażające, dlatego stosować mogą go też osoby z trądzikiem. Czy faktycznie poprawia wygląd skóry po trądziku nie wiem, bo ja go nie mam, ale prawdopodobnie tak.


Czy kupie kolejne opakowanie? - Zdecydowanie tak!
Za koszt około ~30 zł mamy 500 ml produktu, który jest bardzo wydajny, nawet przy stosowaniu dwa razy dziennie wystarczy na długo. Moim zdanie zdecydowanie warto zakupić, bez względu na to, jaki masz rodzaj cery :)


Jest to dla mnie produkt idealny! (poza ciężką butelką, ale z tym już sobie poradziłam :D )

Wybaczcie nie do końca pięknie wykadrowane zdjęcie i tylko jedno, ale ja obecnie mam srebro w pojemniku po innym toniku i poprosiłam bliską mi osobę o zdjęcie opakowania ;)


Zapraszam Was także do obserowowania mojego profilu na:

                                                        INSTAGRAMIE 
                                                        FACEBOOKU

Tam będą informacjo o nowych wpisach na blogu :)
Możecie zaobserwować mnie również w google, jeśli macie ochotę :)

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz